tiistai 10. huhtikuuta 2012

Friends part 1

"A friend is someone you can be alone with have nothing to do and not be able to think
 of anything to say and be comfortable in the silence"
- Sheryl Condie


Timo 
Timon oon oikeastaan tietänyt viidenneltä luokalta asti, mutta tutustuttiin vasta paremmin ylä-asteella kun päästiin samalle luokalle. Parasta Timossa on se että se osaa kuunnella ja on aina hyvällä tuulella ja osaa piristää muita, ja kaiken lisäksi on todella luotettava ja muutenkin loistoheppu ja luultavasti ainoa mies tässä maailmassa joka edes yrittää ymmärtää mua. Nähdään koulussa joka päivä mutta vapaa-ajalla vähän harvemmin, mutta kyllä se siitä :-)


Eveliina
Even oon tuntenut viidenneltä luokalta asti ja ollaan oltu siitä saakka samalla luokalla. Eve kuuluu ehdottomasti mun parhaisiin kavereihin, se on just se henkilö ketä takoo mun päähän sen pienenkin määrän järkeä. Evessä parasta on et se on rehellinen ja luotettava ja osaa aina nähdä asioiden valoisat puolet ja pitää mutkin maanpinnalla. Hienointa on se että voin kertoa Evelle ihan mitä vain ilman minkäänmoista tuomitsemista, yleensä Eve järkyttyy pahasti mutta loppujenlopuksi keksii aina ratkaisun kaikkeen. Even kanssa nähdään myös joka päivä koulussa, mutta Even harrastus vie paljon aikaa, mutta silti vapaa-ajallekkin yritetään järjestää tilaa :-)


Tia
Tipin oon tuntenut ylä-asteen ajan, mutta oikeastaan kunnolla tutustuttiin vasta kasilla.Parasta Tipissä on se että se ymmärtää mua sillon kun kukaan muu ei siihen pysty ja tulis hakemaa mut vaiks kuusta pois jos ois tarve ja sil voi soittaa iha koska vain kelloa katsomatta. Tipi osaa myös piristää vaiks tuntuis et kaikki on menny iha pielee ja on tooosi luotettava ja kuuluu myös parhaisiin kavereihin. Tipin kans nähdään kans jokapäivä koulussa ja melko usein vapaa-ajallakin :-)


Jessi
Jessin oon tuntenut viidenneltä luokalta asti ja Jessi on mulle yks rakkaimmista ihmisistä. Oon oppinu luottamaan siihen ja Jessin kanssa saadaan yleensä vain huonoja ideoita ja vielä vähän huonompia ideoita. Tää kaveri on omalla tavallansa kova äijä, mutta häneltä löytyy myös hyvinkin naisellinen puoli. Parasta Jessissä on se että tiedän ettei se ikinä jättäis mua yksin tai pulaan, ja seisoo sanojensa takana alusta loppuun asti. Jessi on mulle kuin äiti, se pitää musta aina huolta, on rehellinen ja sanoo asiat suoraan. Jessin kanssa nähdään myös joka päivä koulussa ja usein vapaa-ajallakin. 


Meimi
Meimin oon myös tuntenut viidenneltä luokalta saakka ja nyt ollaan samassa koulussa. Meimi on mulle ihan kuin sisko, meitä sanotaan usein saman näköisiksi ja sekotetaan monissa tilanteissa. Meimi on myös parhaita kavereita ja yksi niistä harvoista kenen käsiin voisin antaa elämäni luottaen siihen että kaikki menee hyvin. Tää tyttö tuntee mut paremmin kuin kukaan ja on aina seisonut mun vierellä tilanteesta huolimatta. Jotenkin se aina osaa "lukea" mun ajatukset ja nostaa takas pinnalle sillon kun kaikki ei mene putkeen. Meimin kanssa nähdään myös koulussa ja aika usein vapaa-ajallakin.




9 kommenttia:

  1. ah mikä siimaisuuden tiivistymä tuo viimeinen heppuli♥ ja ihana postaus,siimis;>

    VastaaPoista
  2. linkkaaa facebookkiiin ku teet lisää näitä!! ihana postaus :)♥

    VastaaPoista
  3. voi kiitos!jaan facebookkiin ja ihana postaus johtuu vain ihanista ystävistä :3

    VastaaPoista
  4. Vähä toi ylin kaveri o homon näköne

    VastaaPoista
  5. Pyh pah, ei ole homon näköinen :)

    VastaaPoista
  6. Toi ylin äjjä vissii joku alfauros :--)

    VastaaPoista