tiistai 14. elokuuta 2012

paljon asiaa

Moikka! Ootte varmasti huomannut että musta ei ole kuulunut aikoihin mitään, mutta se johtuu vain siitä että on ollut niin paljon ohjelmaa näiden viime päivien aikana. Ajattelin nyt sitten kertoa hieman mitä tällä välin on tapahtunut joten kuvia :)

Aluksi oltiin Even kanssa torstaina Amarillossa syömässä illalla ja myös kaupungilla pyörimässä. Meillä oli tosi ihana tarjoilija sekä ruoka oli herkullista!






Lauantaina oli Meimin 16v synttärit, mutta niistä mulla ei valitettavasti ole yhtäkään kuvaa :(
Maanantaina mulla alkoi lukio! Huhhuh, on se aikamoinen muutos yläasteeseen verrattuna. Aluksi kauhulla odotin 75 minuutin oppitunteja, koska se 45 minuuttiakin tuntui kamalan pitkältä, mutta tunnit meni oikeastaan aika nopeasti joten se on ihan kiva. Maanantaina hain myös uuden puhelimen! Oon tositosi tyytyväinen. Pähkäilin aluksi kolmen eri vaihtoehdon kesken: Iphone 4s, Samsung galaxy s2 ja galaxy s3. Päädyin kuitenkin Samsung galaxy s2 ja se oli musta hyvä valinta koska siinä on isompi näyttö kun iphonessa ja muutenkin kaikki suosittelivat sitä enemmän. S3 oli mun mielestä liian "munan muotonen" kun tykkään enemmän neliskanttisista jos ymmärsitte yhtään :-D




Tänään sitten olin kaupungilla ja Riinan luona kylässä. Kaupungilta ostin mun uudet rakkauskengät sekä mustan neulepaidan. 

Loppuun en jaksanut kuvata kaikkia tuliaisia koska kuvia on muutenkin jo huima määrä. Eli porukat oli Portugalissa ja rakastuin tohon koruun suuresti! Nyt hyvää loppuviikkoa kaikille, tsau :)


4 kommenttia:

  1. Kiva paita, mistä? :) Ja noi hiukset... kateus! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiiitos hirmuisesti! :-) ja paita on veromodasta :3

      Poista
  2. Aa sun hiukset, ihanat!! Ja mistä noi pinkit kuoret on?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiiitoskiitoos!! :-) ja ne on elisa shopitista :)

      Poista