tiistai 5. kesäkuuta 2012

Stuff

Moikka kaikille! Mun päättärit meni aikas kivasti kivassa porukassa, laitan kuvia ja videoita sitten kunhan ehdin saada ne Eveliinan kamerasta. Nyt tulin lisäilemään kuvia mun uusista tauluista mitkä tänä aamuna sain valmiiksi ja sitten HM tilaus saapui myös tänään joten vähän vaatteiden kuvia, paketista saapui vain puolet joten loppu vaatteista tulee sitten kunhan ne vain saapuvat. Hyvää kesäää kaikillle! vaikka säässä ei ole ollut nyt mitään kehuttavaa, mutta ehtiihän niitä helteitä tulla, Tsau :-)



 Hävettää laittaa näin huono kuva... 




Tää on sellanen kiva värikäs hame, mikä ainakin mun mielestä sopii tosihyvin tuubitoppien ja normaalien toppien kanssa :-)

HUOM
Niin ja tulikin vielä mieleen, että mitäs mieltä olisitte sellaisesta postauksesta missä kerron mun mielestä hyviä asukokonaisuuksia, esim miten itse yhdistelen omia vaatteita ja asusteita? :)

5 kommenttia:

  1. tosi kivoja ostoksia! :-) ja joo tee ihmeessä sellanen postaus missä kerrot sun mielestä hyviä asukokonaisuuksia ja jne :-)

    VastaaPoista
  2. voi kiitos ida! osaat olla aina tollanen piristävä ja joo teen kunhan saan jonkun kuvaamaan, kun en tule oikein toimeen itselaukaisimeni kanssa :-)

    VastaaPoista
  3. oooi ja toi kommentti piristi mun yötä! ja joo en mäkä tuu sitten yhtään toimeen mun kameran itselaukasimeni kanssa, oon pari kertaa koittanu ja kuvista tuleee järkyttäviä :-D siks aina koitan saada kaveria kuvaamaan tai pikkuveljee!

    VastaaPoista
  4. juu toi sun ehdotus on toosi hyvä tee vaa se:--)

    VastaaPoista
  5. hahaaa oon ida sun kans niin samaa mieltä ja ano kiitos ja koitan saada ensviikolla tehtyä :-)

    VastaaPoista