maanantai 18. kesäkuuta 2012

Sunday again

Tänään olin Hanskin kanssa ja oltiin vähän ajelemassa ja illemmalla oltiin sitten hetki Mertsin ja Jamin kanssa kun ei oltu pitkään aikaan nähty Mertsiä, ja siinä samalla sitten tutustuttiin Jamiin. Huomenna jee väriä hiuksiiin! Mun fantasia punaisista hiuksista on hävinnyt mun päästä kauas kauas pois joten luvassa ei ole mitään tajunnan räjäyttävää. Itseasiassa tykkään tällä hetkellä mun hiustenväristä joten ajattelin vain juurikasvun pois värjäystä ja ehkä vaaleampia raitoja tai jotain who know. Ja sitten vielä viimeinen asia äänestyspäivät on ohi ja oon hirmu iloinen että ääniä kertyi noinkin paljon. Ajattelin asiaa tarkemmin ja en aio sijoittaa kaikkia postauksia yhteen viikkoon, vaan hajauttaminen kuulosti sittenkin paremmalta vaihtoehdolta ettei mielenkiinto lähde yhdenviikon aikana. Mutta suuri kiitos kaikille jotka äänestivät ja nyt on pakko lisätä loppuun erittäin kaunis kuva :-D

Minä ja Mertsi! ja Jamikin pilkistelee taustalta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti